Städa

Nu kl tio på kvällen kände jag att jag fick lite extra energi. Så jag började städa! Jag hatar att städa men jag tyckte att det behövdes. (Eller det har snarare behövts väldigt länge.) Sedan hörde jaf i telefonen på Rickard att han inte var på allt för bra humör. Han jobbar mer än vad som kan vara bra för en människa. Så om det är lite rent och fin hemma när han kommer hem så blir han på mycket bättre humör. Och bättre humör gör också att man sover bättre. Ibland är jag riktigt söt måste jag säga =P.

Jag har tittat nästan för mycket på sex and the city dom senaste dagarna tror jag. snart tre säsonger på tre dagar. Fattar inte att jag orkar! Fast det är ju en otroligt bra serie. Om jag ska vara helt ärlig så är det inte första gången jag som helt besatt sitter och tittar på en serie. Och helt klart inte första gången det handlar om satc. Men det är kanske ganska normalt. Eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0