Nordea

Det var otroligt ruggigt och äckligt ute  när jag gick till bussen. Det var dessutom jätte mörkt! =( För varje dag så känner man vintern komma närmare och närmare. Känns som om snön precis har försvunnit. Sommaren gick alldeles för fort! Fast jag får ju en veckas extra sommar när vi åker till Egypten och det är ju bra =)

Snart är vintern här


Idag har jag hunnit med massor. Jobbat till 13 åt sedan lunch med pappa, efter det ett snabbt möte på Nordea. Jag skulle egentligen bara lösa ut en utbetalning jag har fått från dom men det slutade med att jag kollade upp om jag kan stå med på mitt och Rickards lån för att köpa hyresrätten vi bor i. Och det skulle nog inte vara nått problem sa dom. Fick nästan ett gym kort sålt till tjejen i kundservice disken också =P

Jag tog en Fika med Malin innan jag skulle åka hem också. Känns alltid bra när man hittar nya vänner. Hon är en riktigt bra tjej =) När jag började jobba på SATS trodde inte jag att jag skulle hitta vänner där. Men alla är så snälla så jag hittade några nya vänner iaf. Och det känns jätte bra. Det är så viktigt att man trivs bra med dom man jobbar med. Annars tröttnar man så fort på det man gör.

Det blir däremot ingen Zumba i kväll. Känner mig inte alls helt okej. Även om jag orkar fika och gå i centrum, men att träna känns inte så bra jusst nu. Men jag kommer nog igång igen :D
Tjejen på Nordea blev glad iaf. Gav henne min biljett till Zumban så hon får testa klassen innan hon köper sitt gym kort. =) Känner att det här har varit en otroligt bra och mysig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0