2010-09-22

Idag när jag gick till jobbet var det sol och jätte mysigt väder. Fick fof lov att ha varma kläder på mig men solen värmde lite på kiderna. Bara det gjorde att jag kom till jobbet på ett otroligt bra humör. Nu har jag rast och ska snart börja jobba igen. Stänger i kväll så det blir sent idag. Hoppas bara att Rickard jobbar sent så jag slipper gå hem i kylan.

I våras var massor av dom som jobbade här gravida eller hade precis fött barn. Nu börjar alla komma tillbaka igen eller har iaf varit här och sagt hej. Jag blir så sugen på egna barn när jag träffar alla. Nu är det så att jag har varit sugen väldigt länge men det börjar övergå i en extrem form.

Nej, nu ska jag sluta tänka på det för idag och återgå till jobbet. En kaffe först sedan är jag på topp igen. =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... man skulle vilja vara en fluga i lunchrummet just då... haha... han skrattade när han kom hem men hade tydligen tyckt det var lite pinssamt där och då ;)

2010-09-22 @ 16:45:32
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

va vore livet utan kaffe?

2010-09-22 @ 17:38:29
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0