2010-10-24

Ligger hemma i soffan denna underbara höst dag. Skulle vara mycket mysigare med lite sällskap och en kopp varm oboy. Hmm.. ska nog ficka lite varm oboy iaf. Ganska skönt att veta att om 17 dagar lämnar jag och älsk detta äckliga väder för en vecka i Egypten. Bara 17 dagar kvar!



Börjar fundera på julen också. I år kommer jag och Rickard vara med min familj då vi var med hans familj förra året. Men julen innebär inte bara mys med familjen ocg god mat. Det innebär också att man måste hitta på nått bra att ge folk i julklapp. Vilket är jätte svårt!

Har börjat fundera på vad jag själv önskar mig i julklapp ocg kommit fram till att det nästa var ändå svårare. Det första jag kom på var en ny  dunjacka. Fast det är ju lite sent till jul så den får jag köpa själv. Sedan börjar min dator pajja så en ny dator skulle vara bra. Men det är ju aldele för dyrt. Sedan kom jag inte på nått mera. Det skulle vara pengar till renovering eller en ny garderob. Men det kostar ju också... ush vad dålig jag var ¨på detta.

Jag hittade en jacka som jag ville ha förra året redan problemet vvar att jag redan köpt samma jacka fast i killmodellen till rickard. Såg i affären i går att den finns i år igen. Funderar på att köpa den ändå. Eller är det aldeles för töntigt att vi skulle ha likadana jackor?? =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0