2010-11-30

Ja det var det där med mitt nya liv. Jag åkte till Linköping i fredags. Träffade gammal vänner och hade det helt underbart. Sedan på lördag morgon ringde jag Higgins och frågade om vi inte skulle åka till Göteborg. Så vi hyrde en bil och åkte till Göteborg och tog in på hotell. Efter att ha haft en helt underbart kul helg åkte Higgins hem själv. Jag stannade en extra dag och bestämde mig. Jag ska flytta till Göteborg. Jag har alltid velat bo där så varför inte nu?

Idag sa jag upp mig på jobbet, med skräck balndad förtjusning. =) Så just nu springer jag runt och packar. Flyttar in hos underbara Malin tills jag kan flytta ner. Har en uppsägningstid att tänka på tyvärr. Känns lite konstigt att packa ihop det viktigaste och kläder och så. Men jag har en härlig kännsla i kroppen. Massor av fjärilar =)

Så om någon där ute känner någon i Göteborg så behöver jag jobb! =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0