vaccin!

Efter som att jag och Rickard ska åka till Egypten den 10 November så måste vi vaccinera oss. Jag är livrädd för sprutor! När läkaren ska ta blodprov på mig så svimmar jag. Till råga på allt så måste jag betala nästan 1000kr för det. Inte roligt alls! Det måste dessutom ske ganska snart. Just nu tycker jag mer synd om mig själv än någonsin =( 



Fast det kanske är värt det för att få åka på en underbar semester med min älskling. Vi ska ju dessutom träffa massa sköna människor där nere. Allt började med att Rickard träffade Chrille på ett träningsforum. Sedan träffade vi honom och hans fästmö Jenny på fitnessfestivalen 2009 i göteborg. När Jenny sedan var nere i Sthlm  ( Dom är från Luleå, eller en lite by där någonstans. ) i sommras så berättade hon att dom skulle åka med två vänner. Så vi bestämde oss för att åka med. Jag ser verkligen fram emot det! Tror det kommer bli hur mysigt och kul som helst!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

är det så dyrt med vaccin ?? undrar om vi behöver det innan vi åker till grancanaria i december...

2010-09-21 @ 16:26:14
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Tilda

Nej det tror jag inte. Jag behövde inte ta nått när jag skulle till teneriffa. Men jag blev riktigt störd över hur mycket pengar det kostade =(

2010-09-21 @ 22:10:21
URL: http://tildaforever.blogg.se/
Postat av: Jenny

Egypten kommer bli hur bra o underbart som helst ! Snart ses vi! 6 veckor kvar, inte mycket!!:D

2010-09-23 @ 22:42:45
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0