2010-09-25

Igår efter jobbet tittade hammar, Danne och Malin in hemma hos oss. Jag blandade drinkar och vi hade riktigt trevligt =) Det blev en mysig kväll helt enkelt.

Idag vaknade jag inte riktigt lika pigg och glad som jag hade hooppats på. Men kl 10 mötte jag Jessica utanför systemet i täby centrum och då var allt mycket bättre. Så otroligt undebar tjej! Vi shoppade lite åt lunch och fick med en flarra från systemet hem. Synd att man inte får träffa henne offtare :(



Vid 12 så mötte vi upp Rickard på SATS för att sedan åka till hinderbanan i karlberg. Den är 500m med 20 hinder och bland det roligaste jag gjort på länge! Så otroligt stolt över mig själv också. Jag är otroligt höjdrädd och jag klarade av alla höga hinder. Klättrade till och med upp för en 5m stege och ner på andra sidan. Lite smått panikslagen men jag gjorde det!!!



I morgon ska vi in till Restaurang BAR och fira min pappa som fyller år. Det ska bli jätte mysigt! och jag tror jag har en riktigt bra och lite rolig present till honom. =)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack snälla !

Jag vet inte alla detaljer än, men jag har ett samarbete på G och ska byta till ett eget domännamn :)

Bloggen kommer du känna igen, men lite föränndringar blir det framöver ;)

Kraam

2010-09-26 @ 09:41:25
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Mysig blogg!!!! :)

2010-09-26 @ 12:12:50
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0