2010-09-26

1959-09-26 Det är samma datum som jag har tatuerat på mitt ben. Det betyder attt min kära pappa fyller år idag. Han blir inte jätte gammal bara nästan. Vi ska som sagt fira honom med middag och förhoppningsvis lite goda drinkar i kväll.

Pappa du är den bästa pappa man kan ha! jag kan alltid räkna med ditt stöd, i allt jag gör. Du är underbar!!

( Försöker ladda upp en bild på pappa men det går inte. får fota extra mycket i kväll )

Jag kommer däremot attt ha ett problem med vad jag ska ha på mig. Jag har sådan sjuk träningsverk i hela kroppen. Tror inte jag kommer kunna gå i klackar så då kan jag ju inte ha en klännig. Detta kommer bli jätte svårt! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0