2010-09-18

Jag har försökt mig på det här med att blogga ett par gånger eftersom att jag skriver så mycket annars. Så nu kör vi igen!

Jag heter Matilda och är ganska aktiv som person. Massor av tankar och funferingar har jag iaf.
Jag bor med min sambo Rickard i täby och jobbar på SATS. Mer behöver man nog inte veta om mig.

Idag har jag varit på centermöte på jobbet och sedan bara legat hemma. Rickard har tagit hand om mig eftersom jag är sjuk. Helt underbart, jag har fått känna mig som ett litet barn. =) Gjorde ett försök att spela monopol men det fungerade inte. Mitt huvud hängde inte med. Så nu blir det Sex and the City för min del. Hadde hoppats på att få gå ett cykel pass i morgon men det är jag alsdeles för sjuk för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0